Zoekmachine Optimalisatie Op De Wikipedia Manier

Leer vandaag nog alles over zoekmachine optimalisatie 2 punt nul!

Iedereen die al even bezig is met zoekmachine optimalisatie weet dat Wikipedia hoog op pagina 1 staat voor bizar veel zoekwoorden, maar waarom?

Wat doet Wikipedia qua zoekmachine optimalisatie waardoor het één van de 10 bekendste en meest bezochte sites ter wereld is?

Heel simpel: het heeft een zoekmachine optimalisatie 2.0 strategie terwijl de meeste SEO bedrijven én ondernemers die zelf SEO doen nog zitten te freaken met software die links scoort van sites met een hoge PageRank en andere spam praktijken.

Zoekmachine Optimalisatie 2.0 Is Geen Buzz Word

Zoekmachine optimalisatie 2.0 is een manier om het onderscheid aan te tonen tussen slordig SEO werk gericht op quick wins (maar een verbanning uit Google op langere termijn) en SEO met laser precisie voor steeds betere resultaten op de langere termijn.

Zoekmachine optimalisatie 2.0 is het precies kunnen aantonen waardoor jouw bedrijf hoger in Google of lager in Google komt.

Ik hoor je denken: “ja maar dat je slim te werk moet gaan ligt toch voor de hand?” Ja, dat klopt, maar kun je als je eerlijk bent wel JA antwoorden op de volgende vragen?

1) Weet jij me op een willekeurig moment van elke voor zoekmachine optimalisatie belangrijke pagina te zeggen hoeveel interne en externe links ernaar verwijzen en met welke link tekst dit gebeurd?

2) Nu Google een eigen sociaal netwerk heeft en Facebook en Twitter ons dagelijks leven beïnvloeden wordt social media steeds belangrijker voor SEO, dus weet jij hoe vaak elke pagina op je site geliked, geshared, getweet en geretweet is?

Social media wordt steeds belangrijker voor zoekmachine optimalisatie
Social media wordt steeds belangrijker voor SEO (zoekmachine optimalisatie), dus zorg ervoor dat je regelmatig controleert of je belangrijkste pagina’s goed presteren op Facebook en co

3) Kijk je bij het doen van het keyword research gedeelte van zoekmachine optimalisatie naar het aantal zoekopdrachten per maand, het aantal concurrenten met het zoekwoord in de titel en in de URL, de populariteit van het zoekwoord, maar ook het belang voor uw bedrijf qua conversie én de gemiddelde kosten per klik in AdWords?

Heb je niet JA kunnen antwoorden op één of meer van de SEO vragen? Dan heb je een wezenlijk zoekmachine optimalisatie probleem wat je veel geld kan gaan kosten.

Waarom Je SEO 2.0 NU nodig hebt

Waarom zou je in godsnaam zeeën van tijd (en dus geld) steken in het verbeteren van bestaande rankings én het terug krijgen van verloren rankings terwijl je niet eens weet WAARDOOR de zoekmachine optimalisatie situatie verbeterd of verslechterd is?

Sterker nog: waarom zou je in godsnaam zeeën van tijd (en dus geld) steken in het op “ouderwetse” manier uitwisselen van links voor het hoger in Google komen… om vervolgens van de meerderheid van de webmasters waarmee je contact opneemt niks te horen?

Dat is toch hartstikke frustrerend en tijdrovend? Dat schiet gewoon niet op!

Waarom zou je dat doen als je in plaats daarvan zoekmachine optimalisatie à la Wikipedia kan doen?

Dit is waarom je zoekmachine optimalisatie van hetzelfde kaliber als dat van Wikipedia moet doen
Bij deze wat aantallen als je niet weet hoe succesvol Wikipedia is qua zoekmachine optimalisatie!

Als je in plaats daarvan met 99% zekerheid kunt zeggen waardoor je rankings verbeteren en verslechteren?

Als je in plaats daarvan NIET afhankelijk hoeft te zijn van andere websites voor je succes met het krijgen van website bezoekers dankzij Google en andere zoekmachines?

Hier bij Motriz Marketing weten we waarom Wikipedia zo hoog staat in Google: omdat het met haar zoekmachine optimalisatie de nadruk legt op on-site factoren en strategisch onderzoek… en meestal die dingen waar niemand op let.

Dingen zoals on-page optimalisatie, laten search optimization, internal linkbuilding, de implicit social graph, crawl saturation en meer, veel meer…

Hoe Wij Helpen Met Zoekmachine Optimalisatie

Wij zijn meer dan bereid om onze SEO geheimen met je te delen zodat je tijd en geld kunt besparen, je rankings ziet stijgen in plaats van dalen én zodat je de omzet van je bedrijf kunt verhogen door conversie genererende keywords te ontdekken.

Sterker nog: we adviseren al jaren ondernemers zoals jou en andere zoekmachine optimalisatie specialisten over hoe je hoger in Google kunt komen, dus waar wacht je nog op?

Neem nu contact op met ons en start met zoekmachine optimalisatie 2.0!

En zoals wij altijd zeggen: op naar meer verkeer, meer conversies en meer business!

Met vriendelijke groet,

Het team van Motriz Marketing